Pages

Powered By Blogger

Thursday, December 4, 2008

KAKAK

.

Minggu lepas Babah bawak dia pegi buffday party anak kawan. Dpt goodie bag-di dalamnya ada sticker Cinderella. Dia main lekat2 kat dinding umah dengan kakak sepupunya.

Atuk marah2 manja kat cucu-cucu dia yg lekat2 sticker kat dinding, mcm umah k****g kata atuk. Atuk tanya dia : Ni sapa yg lekat sticker kat dinding ni...?
Dia tuduh jawab .. KAKAK!

Semalam saya bawak dia jalan2 dlm keter. Selisih dengan budak2 lelaki main bola tepi padang. Saya tanya : Saper tu?
Dia jawab..ABAM! --> abang

Selisih dgn budak2 perempuan main basikal. Saya tanya dia : Saper tu?
Jawab dia.. KAKAK!

Semalam masa Babah dia balik keja, saya point kat babah dia
dan tanya : Ni saper nih?
Jawab dia.. BABAH!

Kemudian saya point kat diri sendiri dan tanya dia : Ni saper?
Jawab dia.. KAKAK!

Hari Selasa lepas, saya belikan crop (cap ayam) baru utk Mencah. Sukanya dia....
Saya naik atas untuk mandi dan solat.

Saya turun bawah, dan Nenek Onah bercerita : Mak tanya dia... kasut cantik adik sapa beli?
Jawab dia.. KAKAK!


Errrrkkk.....

.


0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker