Pages

Powered By Blogger

Tuesday, March 3, 2009

CARA YANG MANIS

.

Merembes la sgt....



Satu donia tahu kan... MR 'tersangat rajin dan pandai memasak' Hohohoho....

Nieza
, daku tergoda dgn lopes hijau mu. Tapi tak mungkin dapat mkn puas-puas sbb pakai beras pulut kan. (Nota : pulut tak elok utk org yang badan berangin) So, aku twist sikit aku punya rembesan kat kuih di atas. Kalernya tetap hijau.

Kuih cara dlm gambar ni sebijik macam mak saya buat. Sungguh saling tak tumpah. Makanya, hujung mingguni InsyaAllah dapatlah merasa kuih cara hasil tgn Ustazah Faridah (yes peeps, we gonna balik kampung hujung mingguni)

Yerrr...saya tahu...kuih ini sgt senang nk buat. Cukuplah sekali MR try buat roti jala kuah durian yang kena gelak besau satu umah sbb bubuh serbuk kunyit nk bagi kuning. (Mak saya gelak sampai kuar air mata!) Sebab tulah MR ala2 taubat nasuha nk tunjuk terer memasak.

Mengandung kalini saya agak suka mkn kuih2 manis. Semoga mendapat anak yang berwajah manis.






0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker