Pages

Thursday, March 19, 2009

DULU DAN SEKARANG

.
Saya sungguh hazab dan jahil nk menggodek menatang fesbuk nih. Sampai skang saya tatau macamana org boleh 'tag' kan gambar kat kita. Gambar2 ni takde dlm simpanan saya, tiba2 kawan lama dari opis lama 'tag' gambar zaman tuk kaduk ni kat fesbuk saya. Haruslah di tayang kat sini kekdahnya.... wakakaka...

Saya dan Watie. Saya rasa sangat 'glow in the dark' dlm gambar ini. Wakakakaka....
p/s : baju kebaya tu, nk masuk pergelangan tgn pon dah tak lepas! uwaaaaaa




Erma, kak lupa nama, liza, jas, sayer, kelly, watie.




Water rafting kat sungai padas. Viva Makcik Rehan! Mcm tak percaya tawww.... rakit kami siap terbalik dan saya tertelan bergelen-gelen air sungai padas! Bila masing2 dah berjaya naik balik dlm rakit, semua dok ckp..mcm tak percaya kita hidup lagi. Huaaa.....




Dan ini pulak gambar terbaru Makcik Rehan dan Zalia masa kat Penang baru-baruni. Muahahaha... member kami kata sebijik mcm bonzer kelab! kijam...kijam...


.





0 Scribbles: