Pages

Powered By Blogger

Friday, April 3, 2009

ITS FLYDAY


.

*paracetamol*


Sepapan dah habis. Papan kedua dah luak 2,3 bijik. Tapi demam tak kebah-kebah. Suara makin parau mcm kucing marau. Semlm talipon mak kat kampung, mak ala2 terkujat dengar suara aku cam pondan tak cukup hormon estrogen!

Semlm pagi2 setelkan duit insuran dan road tax keter (byk lagi hutang piutang aku blom bayau! uwaaaa...) Minah Insurans tu pon ala2 pelik dgr suara parau aku. Student-student aku pon ala2 terbuntang bijik mata setiap kali aku cakap apa-apa. Hazabbb noks!

Towel aku dah lenjun sampai tadak ruangan bersih dah nk lap hingus. Kol 4.30 ptg semlm haku terpaksa perambat semua budak2 ni balik awal. Cikgu korang dah nk pengsan dah ni.

Dan harini...sekali lagi. Tekak dah perit. Hidung dah sumbat. Kalau semlm pukul 4.30 ptg, waras tak kalau sempena hari Jumaat yang mulia ini...aku tutup kol 12.30 tghari? Muehehehe...



Nota : Kamera tertinggal kat umah lak. Kalau tak, leh korang cuci mata tgok Mencah excited epi beday to you (tiup lilin atas kek). Dapat jer pisau plestik tu kat tgn dia...punah kek kecik tu dia tarah olls... Aku dah siap kemas meja, simpan kek, basuh pinggan.... dia tak abih2 dok request nk beday tu you...nak beday...nak beday... (nak tiup lilin lagi dan lagi kekdahnya...)


Happy weekend olls!


0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker