Pages

Tuesday, April 14, 2009

PID JUNIOR - AISYAH IN DA HOUSE


.
Harini 1st time bawak Aisyah mai opis. Nenek pegi sepital. Hubby takleh amik hap day, kena pegi visit kat Klang. Dengan gigihnya i bawak budak ni ke PID. Sat tadi dia dah biyak *cirit*

Skang dia tgh main fax machine. Haluuu...haluuuu. Sebelum tu dia dah sepahkan meja saya, conteng meja, koyak kertas etc...

Habis jer buat entry ni, kami nk berdesup balik dah.



Honggak jgn tak honggak! Mama ko kaya sgt nk mengganti kipas tu nanti nak oiii....



Saya pasang DVD Thomas, 5 minit jer dia layan. Pastu nk tuwiss..nak tuwis... habis meja!




Tongkang pecah.




Lepas yayak, layan susu jap...



Macam biasa...buat mcm rumah kedua dia. Nasib baik ko anak 'cikgu besar' nakkk. Kalau anak org lain, kompom dah kena halau.


Nota : Shes' wearing Dulah T-shirt that i bought at Tesco last week.




0 Scribbles: