Pages

Powered By Blogger

Monday, May 11, 2009

BERITA PANAS


.
Berita panasnya adalah... 2 hari ini cuaca di siang dan malam hari sangat PANAS. Panas sampai ke pagi. Kan? Sebelumni, walaupon panas dan berbahang, bila dah pukul 1 atau 2 pagi dah mula rasa sejuk sikit kan? 2,3 malam ni tak kan? Kerrr...aku yg byk dosa ni jer yg panas... korang semua ala2 nyaman menyegarkan?

Dah 2 malam saya tido atas lantai [jgn bimbang, bukan lantai simen]. Nak tido atas katil, saya rasa tilam tu mcm baru dikeluarkan dari oven. Bila suami bising suruh alas dgn selimut tebal, saya pon dgn kemalasan konon-konon ambik comforter buat alas. 2 minit jer, lepas dia dh belayar, i campak tepi jer comforter tu.

Bukak kipas laju-laju mcm kipas helikopter. Pukul 5.30 pagi mesti terjaga sebab hidung tersumbat. Mulalah bersin tak hengat donia. Bagus jugak kan? Sebelumni jgn harap saya dpt bgn dulu sebelum jam henfon berbunyi. Kenalah belajar2 nk pindah dok umah sendiri nanti kan? Jgn haraplah breakfast tersedia depan mata mcm sekarangni kan? Bak kata Pakcik Sepol, belajar2 lah bgn awai.... Baik bang, ni saya bgn awai la ni. Pastu menghadap internet sampai azan subuh...hehehe. Kalau solat sunat kan lagi baguih. Kekekeke.

Pagini mesti i sibuk kat PID. Mesti ker? Ada sebeban report utk Kementerian yg belum disentuh sekelumit pon. Dah seminggu depa request suh hantar, aku buat donno jer. Makanya, harini wajiblah disiapkan. Lepas tu baru kita ENJOYYYYY!

Azan dah berkumandang, uniform Pakcik Sepol dh menunggu utk di iron, baju dlm mesin basuh pon dah nk spin-nk pi tuang softlan jap. Signing off now.... jumpa di opis ya kawan-kawan. Cewah....cam lah sumer2 ni keje satu kompeni. Kekekeke....

Have a blastful Monday everyone!




0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker