Pages

Tuesday, May 26, 2009

SAYA PON NAK PAKAI...

.

Entry selingan sessi petang. Demi 16k marrr...

Kak Esah dh muat ngam2 tudung Indon yg babah dia beli masa dia baby dulu. Alahai comeynya budak2 berkerudung mcm ni kan.

Pagi tadi dia nampak MR pakai tudung Indon pasar mlm. Merengek-rengek nk pakai yg mama punya. Sambil mulut tak abih2 - waaa...chanteknya mama....[cantik sgt la mak ko ni nak], nak pakai...nak pakai....

So, i teringatla tudung dia yg dok tersimpul rapi dlm laci. Sarung kat dia, ngam2 jer. Sengih2 sampai kembang idung bila kena puji. Dia pi tengok cermin dan puji diri sendiri... comeynyerrrr....!








Dia dah mula rimas bila saya asyik snap gambar.





Tudiaaa... mama yang chantek dan anak yang comey. Hambik ko!




0 Scribbles: