Pages

Powered By Blogger

Tuesday, May 19, 2009

SCHEDULED ENTRY : UNTUK SI KECIL


.
Saya rasa brg ni tak berapa perlu, tapi setelah difikir-fikirkan.... ada baiknya saya sediakan brg2 ni demi 'kelangsungan' hidup saya setelah beranak dua nanti.


Bottle sterilizer - kalau setakat Mencah sorang, OK lagi nk buat secara manual kan? Kalau dah berdua...dan hantar kat nursery lagi... mau lintang pukang terkangkang jugak saya tak cukup tgn kan? [ini bukan ALASAN okeh...ini real punyer]




Milk warmer - senang nak panaskan EBM kan?




A good breast pump - is a must sebab saya berazam nk fully [kalau boleh exclusively lagi bagus] adik Mencah nanti. Sebab tu haritu saya buat poll pasal breast pump. Nak tgok, brand mana yang menjadi kesukaan ibu2 semua.




Sapa setuju saya beli brg2 di atas, sila tekan iklan! hahaha....



0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker