Pages

Wednesday, October 7, 2009

ADA SAPA VOLUNTEER NAK TOLONG JAGA AISYAH?


.
Sangat-sangat-sangat menguji kesabaran. Haku dah jadi mcm mak tiri, tak larat dah nk memekik, menjerit marahkan dia. Lepas marahkan dia dan 'tangankan' dia mesti aku dihambat rasa bersalah yang hamat! Baru anak dua, meroyan ngalahkan orang anak sedozen.

Mak saya dok ingatkan saya, jangan nak marah2 sgt budak tu... nanti dia jadi 'beban' - immune. Rasa mcm nak hantar dia pegi skul balik jer time pantang 2 bulan ni. Tapi nanti haku tak sanggup plak nk mengadap demam, batuk, selsema dia yang tak sudah2.

Mak Tok dan Tok Ayah dia ada kat umah, makin menjadi-jadi dia tunjuk peel. Sapa2 ada doa 'memperkuatkan iman' sila habaq mai kat MR. Bak kata adikku - 'Hang Kak... jgn sampai aku baca paper, ada kissah mak yang dera anak masa tgh pantang!'




0 Scribbles: