Pages

Tuesday, October 13, 2009

BATU DAN DAUN


.

Daun mengkudu ni mak i bawak sebeban dari kampung naik ketapi malam. Mak kata, sampai hang habih pantang pon tak abih pakai daun2 ni. Kekekeke....
Terpaksa import dari kampung sebab kat Rawang ni daun mengkudu ni ala2 spesis terancam. Tak cukup stok kekdahnya.


Batu sungai ni PS dgn anak buah dia rembat kat sungai Templer Park. Tungku besi warisan keluarga tak dapat dikesan kat mana berada. Orang tu pinjam, orang ni pinjam, langsung jahanam.

Bengkung??? Jangan tanya la weyyy... hazab sgt la nk belit. Bengkung tu punyala panjang, kalau aku pakai memang jadi mcm ikan duyung. Nanti kalau ada kerajinan, i tangkap gambar bengkung tali kasut yang panjang berjela tu. Seminggu dua haritu ku gagahkan jugak pakai, tu pon jenuh kena lipat atas dan bawah [pandai2 la korang imagine] nak bagi pendek sikit. Tu pon Bonda yang ngurut aku tu yg belitkan. Sekarang ni i pakai corset moden jerk. Senang, main kancing2 jer. 2-pieces corset dgn girdle. Jaaadilah kan.. dari aku tak pakai langsung kan Wyra kan? Kekekeke....




0 Scribbles: