Pages

Wednesday, October 14, 2009

HPA

.
Gambar tak ikut urutan. Hantam sajalah.


Periuk tanah untuk renihkan ubat periuk HPA
[yg mcm sup bunjut tu.. gambar bawah]
Pahit giler! Pariuk ni bukan beli dari HPA taw. Ni i rembat SIL punya.



Teh asiatica [pegaga]



Semuanya terkandung dalam set ni. Rega rm85 [rega ahli rm75]



Minyak barut ni ada 2 botol.
Lumur kat perut boyak lepas mandi, then pakaila barut...



Di dia ubat periuk. Ada 4 bunjut. 1 bunjut utk 3 hari.



Ini pil-pil yang kena ambik tiap2 mlm. Khasiat dia seperti yg tertera kat label - malas nk tulis. Bak kata Sheila Majid, semak label dulu.. baru tahu. Hehehe...

Tak ada dlm gambar, minyak baby. Malas aku nak selongkar dlm katil Asyraf nak tangkap gambar. Bagus minyak tu. Lumur kat perut dgn betis dia, terus kentut prot.. prot... lega!

Ada satu lagi yg tak ada dlm gambar. Kulit-kulit kayu pemende ntah, kena rebus... then basuh kat tempat sulit. Yang ni kena pakai selepas habis pantang 40 hari. Aisyah dok mintak nk makan kulit kayu ni. Sebab nampak mcm kerepek. Dia dok kata - nak kopok... nak kopok...

Banyakla ko punya kopok nak oiii.... kang mama bagi, tak 'terkopok' ko karang!

.



0 Scribbles: