Pages

Tuesday, October 20, 2009

KINI SEMUANYA KEMBALI SEPERTI SEDIAKALA


.
9 Bulan memboyot, kulit muka ku suci dari jerawat. Walaupon ada parut-parut lama, at least merasa la hidup tanpa jerawat selama 9 bulan.


Sekaranggggg.... dia dah mai balik. Favourite spot, kat cuping telinga. Juga di pipi kembung ku. Dan sejak seminggu yang lalu, ada pulak sebijik yg bertenggek atas bibir depan lobang idong haku!


Geli Makcik tengok gambo ni anak-anak.... ni bukan jerawat Makcik, kalau Makcik punya lagi kome geli nak tengok. Huhuhuu...


Tak payah... tak payah... tak payah rekomen apa2 produk kejelitaan kat Makcik yer anak-anak... adalah akhirnya nan ado dipakai. Kelak habis dipecit-pecit ke dinding oleh si Mencah jerk.

Sekarang Makcik menten pakai Olay total effect sajork [itupon sekali sekala dikala bulan mengambang jer] Nak beli sabun Eumora [apekah?] yang mahal mengalahkan kos servis keta kontot aku tu rasa cam hilang akal lak kan...


0 Scribbles: