Pages

Wednesday, October 28, 2009

MPV : VERSI TAK DAK KERJA

.

.
Semalam kelebek sotkaba. Nampak iklan ni. Dari dulu lagi dah tengok, cuma kalini Makcik gatai tgn nk snap gambau buat bahan 16K. Jangan pulak ada sapa2 ingat laki haku nak beli MPV pulakkkk... sungguh la tidak hengat donia hokay! Nak bayau dengan bulu jagung ke hapa.

Haritu Makcik tunjuk iklan ni kat Pakcik....


Tengok... MPV abang [Perodua] blom kuar, Proton dah attack kaw-kaw. Camno nih? Kalau 'kureng' sambutan MPV kontot abang tu, 'kureng' jugakla bonus tahun depan ekk?

Bila la kompeni abang nk buat keta besau-besau banggg.... asyik buat keta kontot semedang, camana orang2 yang berbini BESAR mcm abang nak beliiii....


Sekian. Sila kelik iklan 18 kali.
Kot-kot nanti boleh buat downpayment bayar MPV kontot.

Pesanan PS : MPV Perodua yang tak kurang hensemnya akan kuar di pasaran bulan depan.
Sila ramai-ramai book MPV ini supaya para pekerja marhaen mcm saya akan dapat bonus lumayan tahun depan.





0 Scribbles: