Pages

Powered By Blogger

Wednesday, November 11, 2009

STANDBY MODE





Satgi Atuk Asan datang mai ambik [keta kontot ada kat umah atuk since balik kampung last week]. After lunch kami nak gerak ke Kelana Jaya [KJ] dari umah atuk [PS taking 1/2 day today]. Before pegi KJ, Makcik nk beli some stuff for bakal haji. Ada sikit2 brg yang tak lengkap - toilettries and such.


Semalam kan, bibik tunjuk botol di atas sambil berkata...,

Kak, bedak saya udah habis...

Makcik Rehan kerut muka dlm hati bertanya [motif ko bagitau aku?]

Sib baik sempat kontrol ayat laser...

Mana nak beli tu? Hujung mingguni kamu balik umah Makcik Halimah [Makcik dia], saya nak bagi gaji kamu kat dia. Nanti kamu mintaklah dia belikan yer...

Iya kak....

Petang semalam, Makcik pon mengadu domba kat PS.

Bedak, lotion dia bagai... under coverage kita jugak ker bang?

Takderlah... tapi barang made in indon tu murah jer kan...

Motif laki aku ckp camtu? Suruh aku cover la tu ekk?
So, haruslah aku pi Mydin cari lotion pemutih dia tu ekk?

Tadi sempat gak aku perli dia [perli manja jer]

Kalau saya tak jumpa yang sama sebijik macamni, saya ambik jer yang mana-mana bengkoang ekk... janji kamu boleh putih nanti kan? Hehehe..

Gelak besar dia... sambil tepuk lengan aku.


Waduhh.. akak ni... Hahahaha

Atuk dah sampai... sambung mlm nanti.



0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker