Pages

Wednesday, December 9, 2009

DAHLA GEMUK, GATAL-GATAL PULAK TU




Makcik kan, ada masalah alahan kulit yang agak [ker sangat?] teruk kan.
Salah makan sikit kan, gatal merenyam satu badan kannn....

Tadi kan, Makcik pegi ambik stok Jusmate kat KKB
[tima kasih kepada customer-costomer Makcik - Makcik sayang kamu :P]
Makcik jumpa Hasnor [Zalia, dia 'datuk' kamu]
Sembang-sembang sambil isi borang nak submit ke HQ kan

Nampakla kotak ni kat atas meja dia kan.




Hasnor kata dR-II ni really works on him!
[wah tetiba speaking]
Habis jerawat2 dia kecut-kering tinggal parut jer.
Nak minum pon senang, bancuh jer dlm air biasa.
Sedap, manis macam jus.
Kadang2 kalau malas nk bancuh, dia tuang jer serbuk tu dlm mulut.
Telan camtu jer.

Kata Hasnor, dR-II ni memang berkesan sebagaimana berkesannya Jusmate 5!
Tanpa ragu, Makcik pon rembat sekotak!
Nanti makcik update kat sini kesan dia ekk.

[dlm brochure tu tulis, perubahan boleh dilihat dlm masa 2 minggu]
Nak tengok ada improvement tak kat kulit makcik yang berkerak nih.

Selit sikit pengalaman Hasnor masa mula2 'terjerumus' dgn Jusmate 5 :
Selepas minum 5 sachets yang pertama, berat dia turun 1 kilo.
Waaahhh makin teruja makcik weh!

Kalau berminat emel ekk...
raihan790@yahoo.com

Kita tengok kesan dia sama-sama....






0 Scribbles: