Pages

Tuesday, December 29, 2009

DIHUJUNG TAHUN 2009




Makcik rasa sangap betul 2-3 hari ni. Apsal ekk?
Nak buat segala menda rasa MALAS.
[tapi mkn dan tido tak malas hokeh]

Lagi 2 hari nak masuk tahun baru.
Tak dak apa yang berubah, semua dok lagutu jugak.

Eh, sempena tahun baruni,
macam teringin nak bersungguh-sungguh menjaga kesihatan
[baru teringin jerrr...]

Selamani sehatttt... bukan tak sehatttt...
tapi sehat kot lain....
sehat sekembang setaman rashidah utama gittew.

Tahun 2010 ni, Makcik teringin nak :
  •  Menjaga amal ibadat secara serius
  • Buat ujian pap-smear
  • Pi melancong obersi [Singapore pon jaaadilah!]
  • Belajar menjahit secara serius
  • Berubat resdung secara serius
  • Mengawal sifat amarah secara serius
  • Menghargai dan bersyukur di atas nikmat kurniaan Ilahi secara serius!
Last but not least.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kalauuuu...
kalauuuu...
kalauuuu trauma dah habis,
teringin nak mengandung lagi hujung tahun depan!
keh keh keh keh

Mari ketawa secara berjemaah.
[berjemaah lebih afdal. Kalau gelak sorang2, gilak namanya]

Eh, semakin melalut. Sebelum lebih melalut... baik Makcik pi masuk tido.

Selamat Malam,
muahhs!
muahhs!

[ sempena hujung tahun kann... kasi syium-syium sikitlah! ]

p/s : Tima kasih kat kamu, kamu dan kamu yang tak jemu2 mengomel di kotak komen Makcik.
Makcik baca, sambil senyum, sambil imagine muka korang [apekah?]
tapi, tapi dan tapi... sangat sangap nak membalas komen!


0 Scribbles: