Pages

Thursday, December 17, 2009

INI BUDAK...





Campur harini, dah 3 malam berturut-turut dia bantai kencing tilam sampai lencun!
3 kali jugak kena basuh sarung tilam dia,
kena sembur dan anginkan tilam span dia tu.

Bangun pagini,
dia mai menebang kat birai katil kami seraya berkata :

Mamaaaa.... saya basah pulak lah!

Hanceng tak hengat hokeh!

Makanya, Makcik terpaksa hangkat muntot,
seret dia masuk bilik air, mandikan terus.
Sejuk gigil....

Ni beberapa detik sebelum Makcik melangkah kuar dari rumah pagi tadi.
Semalam tangkap gambar adik, harini kakak lah pulak.
Layannn...





Tempat ni namanya : SUDUT MEMUNGGAH

Ko punggah la puas2 nak.
Nanti nk kemas, timbun jer semua tu dlm basket merah kat bwh kaki dia tu.

Turut kelihatan di dalam gambar ini adalah...
PENIMBANG yang selalu kena maki sbb jarum asyik ganjak ke kanan!

.

0 Scribbles: