Pages

Powered By Blogger

Thursday, December 31, 2009

LAST DAY KELAS KOMPUTER CUTI SEKOLAH






Punyala laju Makcik ngajar depa2 nih.. Nk habihkan sebelum sekolah bukak.
Memasing bukanla selow sangat ponnn, tapi blur memanjang.
Plak tu diammmm ajer.
Paham ke tak paham, diammm ajer.
Penat Makcik membebel tot tet tot tet tahu!
Yang sorang tu paling blur..budak darjah 5.
Tu lah sebab musabab Makcik malas ambik budak sekolah rendah.
Dah mak dia merayu-rayu sgt kan... hambik jerlaaaa....


 Kerrr.. kamu rasa gerun dgn Cikgu Rehan dik?
Garangkah aku?
Kalau aku tanya, semua dok membisu... tak berani nak menjawab!
keh keh keh....




Hatni paling pantas.
Sebab dia dah penah belajar dulu
Lagi pulak, dia dah form 3.



Hatni pon punyalaaaa berat mulut. Tahun depan dah masuk form 1.
Kalau aku tanya diam ajer.
Bukan dia tatau jawapan, tapi entahlah... segan ker.. ada ketui emas dlm mulut kerr...
Tiap kali mai, dia bawak adik laki dia ni buat bodyguard.
kadang2 aku rasa adik dia lagi pandai dari dia.



Lepas sekolah bukak, lega la sikit.
Tinggal 2,3 orang jer lagi student tua dan student muda.
Yang student tua tu Pakcik Bomba, kaum Padayappa. Hehehe.
Boleh tahan laju gak dia ni. Tapi selalu tanya soklan yang tak terduga,
Soklan yg kadang2 buat Makcik rasa nk hantuk kepala kat dinding [agak ganas disitu]

Contoh soklan 'bijak' dari dia :
Ni apa tujuan AKU buat graf ni?
Kenapa AKU kena taip karangan TEKNOLOGI  MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI NI?
Ni poster ni AKU nak buat apa?

Dah la ber aku-aku...
Aku paku jugak kepala ko Pakcik!
[ganas lagi sekali]

Selebihnya, the rest of next year [2010] nanti,
Makcik akan melayan geng2 myspace, geng2 baca komik online,
geng2 bercucuk tanam kat FB [aku sendiri sampai skang tak geti main game kat FB],
dan geng2 tersilap langkah masuk PID - tunjuk bil letrik atau bil air sambil hulur duit!


.

0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker