Pages

Friday, January 29, 2010

PERHATIAN : DI MANA NAK CARI YANG MACAM INI, TAPI......

.

Yang 'pirate' punya!

Price concern di sini yaaa..... sbb tu Makcik mau yang celup punya saja.

Mohon maaf kepada sekalian pendokong COACH ori,
bukan Makcik takmau beli yang ori....
Makcik takut nanti makcik tak lena tidoq malam
sebab terlampau excited...
seumur hidup tak penah dapat barang designer brand yang ori laguni...
Lagi pulak, takut nanti Pakcik korang ingat bini dia ni menang loteri 80 juta ka apa...

p/s : Gambar jimbaan semalam tak dpt share hari ini. Kabel tertinggal di Bayu


3 Scribbles:

eynda said...

Kat pasar ahad stadium shah alam ada kot...

Some1...somewhere...somehow... said...

PS BOUTIQUE...mukan Pakcik Sepol...tp
Petaling Street...ekkeekke

Elyn said...

PS butik byk MR. tp aku pun takde couch apakan lai sofa ekekek