Pages

Monday, February 8, 2010

DDMR : TIADA APA YANG NAK DIBANGGAKAN. SEKADAR MENGGEMBIRAKAN HATI ANAK SENDIRI

.

Gelinya baca tajuk entry ini.
Tah sejak bila Makcik korangni pandai merendah diri.
Saksikanlah, hasil main masak-masak weekend lepas.
Macam biasa... buttercake ni pakai PREMIX. Diulangi...PREMIX yer.
Bukan Makcik buat dari Raw okehh...



Pukul pulak buttercream.





Mari gelak secara berjemaah.
Tadak konsep. Main bancuh jer kaler ikut suka.


Anak i puji tawww.... 
OK nak, teruskan memuji. Minggu depan mama buat lagi.
Kita buat kaler kuning pulak okeh!



5 Scribbles:

nurazmiah said...

wallaweh....cantik & kreatif sgt...aku pun puji klu mcm nie, bkn mencah je...2 thumbs up for MR!!...

AISYAH HANI said...

dahsyatnya ko MR. Ni kata tak kreatif??? Kalau aku la, ni kira dah boleh ambik tempahan ni..

sim said...

wah dah ko sekarang.. makin hebat.. boleh amik order... :)

eynda said...

Serius macam tak percaya tengok gambar kek yg last tu...sebab cantik giler!!!!!

Zana S said...

wah.. hebat2.. pi la blajar ngan neber ko tuh aka kawan skolah aku . dia teror gile wat memende nih. kalau aku dekat, sah2 aku berkg kat umah dia selalu. tehehehe...tak rugi... tuk anak ko gak tu. :D