Pages

Friday, February 12, 2010

KHABAR GEMBIRA

.

Semalam langsung tak hapdet belog. Abihla...dari 16K tinggal la 10K [uwek!]
So, pagi ini... dok kelip-kelip kelopak mata pandang skrin komputer PID...
Apa nak cerita? Kena cerita jugak... nanti dari 10K tinggal 5K pulak [uwek lagi!]

OK lah.
Nak bagi tahu, Jalan ke Taman Bayu TIDAK LAGI JEM 
samada di waktu puncak atau bukan puncak. Sangat best! 
Walaupon ada penduduk Tmn Bayu yang bersuara tak puas hati
sebab jalan alternatif yg JRK potong adalah susur masuk dan keluar dari Tmn Bayu
[saya tau anda tak paham, tapi buat2 paham sudahlah]
Tapi sekurang-kurangnya, alternatif tersebut telah memberi nafas baru
kepada semua penduduk yang tinggal di sekitar 
Emerald, Tmn Desa, Country Homes, Tasik Puteri, Batu Arang
dannnn... penduduk Tmn Bayu itu sendiri.

Wallaweyyy... apsal aku rasa mcm reporter Aduan Rakyat lakni?
[Pusvawaty Ramloo kah aku?]

Tak sia-sia Bapak Menteri Shaziman dtg melawat last year.
Harap2 sistem jalan alternatif ini dapat dipermantapkan dan dinaiktaraf.
Bak kata pepatah : kecik tapak tangan, nyiru kami tadahkan
[Ok, pepatah itu memang tak sesuai. 
Tapi sebab nak bagi nampak ending ala2 Karam Singh Walia kan...]

Pakcik Sepol kata,
Macam tak percayaaaaa... pukul 6.15 ptg sudah parking keta dlm porch!

Ehemmm.... sila jgn buat alasan nak kona baring balik umah mak lagi yerrr...

 Pic googled.


2 Scribbles:

Elyn said...

camtu bule aku mntk tolong ko buat aduan ntk taman aku pulak hehehehh

amy said...

sy dok kt tasik puteri da.. makcik rehan dok tang mana nie? siap jdik reporter area2 sini jek.. ;)