Pages

Powered By Blogger

Thursday, March 20, 2008

Sudah beli!


Pada harga yang sungguhhhhhh...murah! Nasib baik belum oder online. Hehehe....Bukan nk pakai lama sgt pon. Sementara Aisyah blom boleh jalan jer. Asek kena pakaikan long pants kat dia. Sekarang sudah ada benda ini, boleh la saya pakaikan rompers kat dia, pastu covr her knees dgn mender nih. Tapi modelnya pulak tak der. Model sedang berada di kampung. Hehe... Sapa2 nk pesan, saya boleh tolong belikan. RM5 shj. Made in China taww...kekeke.

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Kat mana sayer beli? Hehehe...kat depan Pejabat Pos aka PID Rasa (Opis saya). Kat sini every morning ada pasar pagi. Macam-macam ada....! Hehe. Semlm masa nk park keta nampak org ramai2 kerumun satu Apek nih. Dia jual byk brg2 am mainly toys/stickers/books 'capailang' utk budak2. Sayer pon tumpang menyendat dan sudah nampak ini sarung kaki. Tanpa berfikir panjang (mcm lah selamani aku ni berfikir panjang! kekeke...) saya rembat 2 pasang!

==============================================

Harini cuti. Baru siap kemas bilik. Debu sampai 14 tingkat. Heh! Sekarang bilik sudah bersih dan wangi. Barulah best nk 'bunuh setan' mlm ini. Anak kan kat kampung....ala2 honeymoon lah sekejap :))

Nak buat apa ya harini. Kalau ikut plan, nk pegi jumpa dentist. Nk repair gigi sayer yg dah semakin teruk. lubang sana sini dan semlm saya sudah notice some of my teeth mcm rapuh! Alamak...takotnya. Baru anak sorang dah tak cukup kalsium?? Tulah..sapa suh minum coffee byk2! (Im addicted to coffee..sangat2 addict!)

Saya mau tepek gambar Aisyah masa kami visit dia kat kampung last weekend. Let the pics speaks for themselves. Heh!











Kelakarnya muker Aisyah bgn tido.... rambut serabai!








Bawak Aisyah pi jalan-jalan...





Ni masa nk balik KL dah. Sedihnya tinggalkan dia time dia tido. Kalau dia tak tido, silap2 mama yg melalak menangis...huhuhu.





Dan ini invitation card to Birthday Aisyah.






0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker