Pages

Powered By Blogger

Thursday, May 8, 2008

Saper nama Aisyah angkat tangan!


Malam tadi masa golek2 dengan Mencah, saya ajarkan dia skill baru. Pagi tadi masa dia baru bangun tido, saya test balik skill mlm tadi, nk tengok whether dia still ingat ke tak...

Here she is...dengan muka sememeh baru bgn tido. Diaper pon belum tukar... rambut ala-ala org baru lepas berkuntau! hehe.... Alamak..suara tak kuar la pulak...





Wokehh..lulus!


Skill ni saya copy dari anak buah saya - Okie. Masa pegi rumah dia dulu, ibu dia selalu tanyakan pada dia : Saper nama Ahmad Shawqee angkat tangan..!!
Dan Okie akan terus angkat tangan sambil jerit : Ayer E'gu!! (read Saya Cikgu!)

Konon-konon cikgu dia tengah buat attendance check lah... haha...

Sungguh kelakar kalau teringat time tu. Sekarang Okie dah nk masuk 3 tahun dan Ibu dia tgh tunggu hari nk deliver anak kedua. Minggu depan kami nk balik kampung, visit my parents and Okie sbb Okie skang ada kat kampung.

Nanti boleh la Okie dgn Aisyah sama-sama jawab bila saya tanya :

Saper nama Aisyah?? Saper nama Amad Shoki??



0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker