Pages

Powered By Blogger

Tuesday, September 16, 2008

AWARD? permainan apekah ini?

Terkejut, ada sorang blogger 'gila' bernama Oli... (hehehe..kalau bagi link pon, blom tentu u olls semua boleh terjah-invited readers only) sudah menyebarkan AWARD gila nya kat saya. Ohhh...permainan apekah ini? kalau kena award ni, batal tak posa? :P (Macamlah sayer posa pon skangni..kekeke)

Kepada org2 lain yg pernah mengeTAG atau mengAWARD saya sebelum ini tetapi TAG atau AWARD tersebut tidak berjawab, mahapkan saya seadanya. Dikala itu, pastinya saya sedang bergelumang dgn kerja yang menimbun (ataupon sdg sibuk mengulit bersama resakser kecik itu)

Tapi skang, gue rilek beb....gua layan la AWARD ni. Lagipon award2 ni tak yah jawab soklan apa2... cuma tepek and go! Betul kan Oli, tak yah jawab soklan bagai kan...??


Ohhh... tang mana yg 'gila' nyer blog Mencah ni ekk? Muahahaha....

Alamakkk... kena pass award ni kat 4 org? mana nk carik 4 org nih... saya nk pass kat sorang je la. Aci tak Oli? Sbb worang itu blognya sekarang sudah disable sbb tgh buat modification. Dengan penganugerahan awardni, di harap tuan blog tersebut akan lebih bersemangat menyiapkan umah barunya ittew!

This crazy award goes toooooo... Ila aka skirt kembang aka ibu Dina & Darwisy!

Dipersilakan dgn segala hormatnya untuk naik ke pentas...!!

kelepuk, kelepap,kelepuk, kelepap.... (bunyi org tepuk tgn da....)


.


0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker