Pages

Friday, September 26, 2008

Bila suami jadi 'perempuan'

Sedang saya rancak ber'confy' kat yahoo messenger, tiba2 sms dr suami masuk : Mama, drypers kat TECSO murah!

Tak berkedip mata saya baca sms tu.

Kelakar kan, bila suami jadi concern tentang harga brg2 keperluan...

Bagus bang! Mulai dari sekarang, kita kena lebih prihatin dengan nilai wang kita. Hehehe...

Kalau saya ada mood, mungkin kejap lagi saya akan bergegas ke TESCO Kepong. Tapi mcm malas2 jugak nih. Sengal2 kat betis saya blom hilang. Ohhh...dulu saya tak pernah (atau jarang sgt2) sakit kaki akibat banyak berjalan. Adakah ini tandanya saya semakin berat? Dan kaki saya dah tak larat nk menanggung beban yg berat ittew?

Takper...saya dah beli Teh Orang kampung (perasa halia lagi taww!). Lepasni..apa saya makan, akan di'keluarkan' semula. Ada harapan nk kurus ker?


Hahahahaha!

.

0 Scribbles: