Pages

Powered By Blogger

Tuesday, September 23, 2008

MENAIP SAMBIL MAIN-MAIN GIGI PELESU

Harini genap 3 hari saya pakai gigi pelesu. Tersangatlah kelakarnya! Rasa mcm ada segumpal caramel candy dok bertepek kat atas lelangit. Lidah saya tak leh kontrol, asik menguis2 gigi pelesu tu. Semalam masa kat opis, sambil buat kerja, saya sambil2 kuis gigi dgn lidah...tiba2...

Plakkk!!

...gigi pelesu tertanggal...jatuh atas meja!

Terus simpan masuk dlm beg. Tak kan nk pasang balik..batal la puasa. Lepas tu terus lupa nk pakai. Tadi lepas buka puasa baru teringat... skang tgh pakai. Hehehe..saya masih menguis2 gigi pelesu...tapi kalini saya tutup mulut. So, kalau tertanggal, gigi tu tak jatuh atas meja! Hahaha...


.

0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker