Pages

Powered By Blogger

Thursday, September 25, 2008

RAYA UTK SAYA! ;)

Harini saya cuti. Pegi shopping secara solo. My fav place 1 Utama - easy access, senang parking dan tempat tu jer yg haku familiar. Hahaha...

Misinya : Beli brg2 Mama. No more brg2 Mencah!

But... cannot lah... coz Im sooo...addicted to her!

Anyway, saya berbelanja secara berhemah taww... Saya beli 2 helai blouse saiz 'istimewa' dan sepasang kasut. Bila saya tunjuk kasut tu kat suami, dia boleh bantai gelak kat bini dia nih. Dia kata saya pakai kasut tu mcm tak belen! Grrrr.... tu nk kutuk kelebaran dan kebesaran kaki sayer la tu!




Dan ini kasut raya Mencah yg saya kata matcing dgn gown pink karer dia. Beli kat Hytex warehouse sale 3 minggu lepas.


Oh ya, harini suami saya murah rezeki. Dapat hamper Raya dari vendor. Besar betul hamper tu - dibungkus dalam kotak yg tinggi. Mula2 saya ingatkan suami saya beli peti ais baru!

Saya kata kat dia : Rasuah ker ni? Dia kata ini rasuah tanpa timbal balas....
Kira nyer mcm buah tgn dari vendor la...

Belasah jer la...hehe.

Mai tengok sketsa gedik si Mencah yg excited tengok hamper yang tinggi 2 kali ganda dia!








.


0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker