Pages

Tuesday, October 14, 2008

BLOGGING FROM PHONE?

Streamyx kat rumah kan tgh down. Geram sungguh. Saya tak dpt jadi burung hantu dah di mlm hari. So, saya kidnap henfon hubby masa saya dia tido. Konon2 nk blogging from henhon. Tapi, oleh sebab saya buta gadget... saya tak reti nk taip entry kat henfon. Susah la pakai PDA fon ni...

Ini jer yg saya sempat tengok... dah la lembab semacam...hihihi... marah laki aku kalau tau nih...

Eh, anyway kan... hehe. Saya baru beli henfon baru. Alah, telefon biasa jer. Dah lama beli. a week before raya - kat carrefour Perai. Kenapa saya beli yang baru? Sebab yg lama tu sgt kuno. Tak boleh mms, tak boleh dengar lagu dan tak ada memori card. Terima kasih suamiku kerana tolong top-up seratus ringgit. Hehehe...
Saya punya kaler merah. Harganya?? Ohh...murah jer. rm520 shj. Motorola yg lama kami jual kat ank buah. hehehe....

.

0 Scribbles: