Pages

Powered By Blogger

Tuesday, October 14, 2008

BLUETOOTH

Saya yang agak jakun teknologi...harini, sepetang saya menggodek henfon baru. Downloading themes from internet. And exploring the bluetooth gadget. Hihihihi...

Ini gambar2 yang saya 'lutut' kan dari henfon ke laptop... wahhh... canggihnyerrr... hihihihi (bunyi mcm org jakun sungguh kan??)


Gambar yg mula-mula sekali saya snap. Ni sebelum raya. Snap kat kedai henfon. Konon2 test power... Mencah sampai bosan tunggu kami menggodek henfon. Hihihi..


Yang ini pulak masa raya kat kampung. Aksi ganas resakser kecik ku...


Baru bangun tidur....



Ini lah tuan punya henfon! Hahahaha..kenapalah muka aku sememeh hihihi. Saya tangkap gambar ni sat tadi masa solat asar kat surau. Kena belajarla tangkap gambar muka sendiri. Ntahlah, saya malu nk pandang kamera bila tangkap gambar sendiri. Nanti nampak mcm muka syok sendiri pulak... hihihihi...


.

0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker