Pages

Powered By Blogger

Wednesday, October 15, 2008

NOTES FOR OLI

Lama saya tak tinggal komen kat blog Oli.. tapi hari2 saya masuk baca semua entry cuma takde idea nk menulis tinggalkan komen. Saya baca pasal Oli nk buat kuih lapis, saya gelak sorang2. Kalau saya yg buat kuih tu...rasanya langsung jadi mcm lempeng! At least Oli buat still nampak mcm kuih yg boleh dimakan (walaupon kena gelak dgn sawbabe hehe...)

Pasal sawbebe yg suka koyak tisu dlm kereta..percayalah! semua budak suka buat mcm tu. Kalau mencah lagi dasat tau. Mula2 konon nk lap mulut dia... lepas tu dia lap mulut mamanya...lagi melampau dia nk merangkak ke tempat driver sbb nk lap mulut babah dia pulak!

Saya baca pasal sawsomi yg sibuk dgn hal pindah randah ke melaka. saya suka melaka. tempatnya cantik. saya ada sorang kawan rapat di melaka. nnt saya kontek dia..mana tau, nnt kita semua boleh kenal2...boleh jalan2 ke melaka pulak kan.

Saya baca pasal Asha yg demam, buat saya susah hati. Macamana Oli risau dgn Asha yg selalu demam dan muntah...begitulah juga saya dgn Mencah. Semlm pon mencah muntah. meleret2 dari karpet sampai ke lantai. dia demam lagi. hari tu mcm dah nk sembuh. tapi sbb tak habiskan antibiotik, demam dia dtg balik. mlm tadi badan dia sgt panas. saya terpaksa letak towel basah kat dahi dia. kalini saya nekad, saya akan paksa dia habiskan smeua ubat yg doktor bagi. Saya harap anak-anak kita akan dpt melalui fasa-fasa getir dlm proses tumbesaran mereka dgn penuh semangat! its normal for kids to fell sick occasionally... but, pls dont make mommies worries okeyy...

cheers!
MamaMencah

Nota : I wrote this in Oli's comment's space. But, since it was long enuff to be just a comment, so, I've decided to publish it here. So that, everyone can read.

.

0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker