Pages

Thursday, October 9, 2008

KEPUTUSAN SUKAR

Saya belum ceritakan pasal keputusan sukar haritu kan?

Ohh...sebenarnya pasal nk tinggalkan Aisyah kat mak saya. Sebab kami kesian nenek onah nk jaga kakak ipar yg baru bersalin. Anak2 dia pon kecik2 lagi...yg sorang tu sebaya Aisyah tau. Mesti dia penat kan...

So, saya dah bagitau mak..nk tinggalkan Aisyah kat kampung utk seminggu dua at least sampai sil habis pantang.

Tapi rupa-rupanya sil tak jadi habiskan pantang kat umah nenek onah. Hari Ahad raya ke-4 tu diorang dah balik umah. So, kami tak jadi lah tinggalkan Aisyah kat kampung.

Dan saya tak menyesal dengan keputusan itu. Dengan cuaca yg tak menentu mcm ni..bila dia sakit demam bayangkanlah...Dah lah tiap2 petang ayah saya kena hantar mak saya pegi sekolah naik motor. Sapa nk jagakan Aisyah kan? Kalau hari tak hujan boleh la bawak..kalau hari hujan??

Tapi yang pasti, kalau kami tinggalkan Aisyah kat kampung haritu...memang saya akan kerinduan yg amat lah...


Hurmm....

.

1 Scribbles:

fara mustapha said...

tak jadi ler yek.....nasib baik, bukan apa...i sure mesti u rindu sesgt nanti ngan mencah kan...tak nak lah berjauhan, raihan...sian mencah tu...