Pages

Powered By Blogger

Friday, November 21, 2008

CENDAWAN vs SAMAN

.
Sayer baru pulang dari melawat ladang cendawan Puan Zainon. Ingatkan nk citer kat sini..pikir2 balik, tak yah lah..baik saya karang entry tu kat blog ini. Blog Mencah kan tempat saya merapu-rapu jer. Dan sesungguhnya merapu itu sangat best!

Saya layan SAMAN simple dr Oli nih. Tima kasih sbb tak jemu2 menyaman saya yg sungguh tegar ini! Mekaseyyyy!


Rules & Regulations :
1. Each player of this game starts off with 10 weird things/habits/little known facts about yourself.

2. People who get tagged need to write a blog of their own 10 weird things/habits/little known facts as well as state this rule clearly.


3. At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

4. No tags back!


Inilah dia 10 perkara pelik tentang Mama Mencah!

1. Walaupon kenyang, sayer akan tetap makan bila nampak rejeki depan mata.
2. Masa kecik2 tabiat saya adalah gigit kuku.
3. Kalau tidur, saya akan mengiring sebelah kanan.
4. Saya mengidap penyakit resdung yang sangattttt serius!
5. Sejak berkahwin (2 thn lebih), rasanya tak sampai 20 kali saya masak lunch utk suami.
6. Saya gila duit, tapi BUKAN hamba duit.
7. Saya sgt garang!
8. Saya tak suka keadaan yg merumitkan kepala otak.
9. Saya sangat sensitif. (tak percaya tanya laki aku!)
10. Saya pendek dan gemuk!


10 orang perlu menjadi mangsa saya seterusnya. Mereka adalah :
1. Kak Mah Gali
2. Zalia
3. Cek Lala
4. Zaza budak TESL
5. Sis Eynda
6. Sis Nasik Impit (mod...nak tacang!)
7. Embunpagi (dh ptg2 ni mana ada embun dah la..)
8. Farah Sahira.

Mekaseyyy!


p/s : 8 dah la...

.

0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker