Pages

Powered By Blogger

Sunday, November 23, 2008

WEEKENDERS @ CARREFOUR



Sungguh gembira cuti weekend baruni. Kerana byk perkara. Nnt saya story the morning glory satu persatu. 1st thing 1st, akhirnya saya berjaya buat dan alter blog 3 column ni. Benda sekejap jadi berejam sbb Streamyx yg sungguh hamsapp! Anda tak suka? x pa, janji saya suka. :P

Sabtu, kami 3 beranak merentas desa. Owhh..tapi Aisyah merentas CAREFOUR naik beskal yang bertambat. Plan asal nk pi tempat biasa, TESCO. (TESCO, silalah lantik kami sbg duta korang, kompom kami tak pegi tempat lain dah pasni!)

Ni anak saya sdg 'test drive' mainan beroda kat Care4 wangsa maju. Akulah ajak dtg sini, saja gatai. Boring ahh...asek Tesco Selayang jer kan. Saje ngabihkan minyak, pegi jauh sikit.


Terlebih melepak lak ank aku dlm ni. Mula2 aku tangkap cam gelap semcm, aku tambah cahaya dah jadi cam bunian lak. Lantak ahh...kose nk ejas. Henpon cap Low Yatt katakan...


Gigih dia nk rungkai basikal tu. Yang depa sediakan utk dihodak dia tamau. Nak yg orang gari jugak....



Ha... dah Babahnya yg beli beg bulu Thomas ber'harness'ni kan, makanya babah dia la yg kena basahkan ketiak follow dia membuas. Kalau mak dia...sumbat dlm stroller jer. Melalak la ko nak... telinga Mama kebal. Heh!


Tuuuu 2 beranak nk apply keje care4 kut. Sorang tolong menyemak..sorang tolong mengemas. I jadi mandurr :P



Kecik besar semua dia nk try. Jenuh ajar suh paddle, tak geti...




Gaya sungguh anak akuni nk menjahanamkan komputer kan? Patutlah laptop mama (eh, silap..babah punya...hehe..) yg dah sangap ni makin semput.


Apabila keadaan menjadi semakin tidak terkawal kat section mainan bebudak, rescue 911 terpaksa bertindak.

I followww....


.




0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker