Pages

Powered By Blogger

Thursday, November 20, 2008

FROM KOREA WITH LOVE



Our 'Man' is home!

Disebalik kesejukbekuan dan kebizian yang melampau di Seoul, Mencah dapat jugak something from babah dia. Harus ku akui, dlm byk2 mender yg babah beli utk mencah from obersi, yang ni yg paling best. Muehehehe.. bapak-bapak memang bercitarasa 'kureng' hebat berbanding mak-mak kan? korang ibuk2 harus bersetuju dgn aku wehh... Kita kan penshopping tegar kekdahnya...


Makanya, pagini bgn tidur, terus si Mencah mengadap Thomas n frens bersama beg bulu Thomas ni. Harus sayer sorok beg ni lepas ni. Anak sayer yg berintuisi dan enquiry tinggi (jgn tanya aku apa makna perkataan bombastik ni, aku bantai jer bubuh bagi sedap ayat!) dah mula nk mengutil gambar2 dan sulaman kat beg bulu nih.



Lepasni kalau kita outing, Aisyah kena bawak sendiri 'handbag' dia nih. Tak yah mama nk usung diaper beg dia dah. hehe. Yg bestnya, beg ni ada clutch melintang kat depan, so that beg ni tak akan terlondeh dari bahu dia. Pastu dia ada tali kat belakang. So, boleh buat sebagai harness jugak kan.


Bagus abg, pembelian kali ini sungguh berbaloi. hahaha....


Apa yang saya dapat? Nnt next entry saya ceritera ekk... (idok la bombastik mana pon.. bini dia kan tokey! muahahaha....


.


0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker