Pages

Powered By Blogger

Thursday, November 27, 2008

FROM TG MALIM WITH LOVE

.
Tajuk kemain ekk. Ni ha..haku bersiaran dari opis kroni aku kat Tg Malim - Zell si pompuan chayok. Tolong dia 'ngabihkan' makanan. Uwaaaaa... Hajah Norlia ni sajer jerk taww. Tak cukup dia mengkantoikan anak dia, aku pon terkantoi sama. Tapi rasanya tak la byk nau aku ngap bihun goreng dgn cucur tu tadi. Kira ok lagi kut... (ayat nk sedapkan hati sendiri). Nilah bahana bila dua makcik gumukz berkumpul.

Haku mai sini sebab tolong back-up dia kat PID. Ada visitor dari UKM dtg. Gigih aku mengharung jem nk masuk ke Tol Rawang di pagi hari. Dah la pakai girdle yg ketat melekat kat badan nih. Adoih!

Tapi, baguih jugak haku pakai girdle nih, perut aku yg berdiameter lebau jadi sempit sikit dan tak banyak makanan yg boleh haku ngapp. kalau tidakkkkk....

Lupa pulak haku nk snap gambo2 makanan yg menggiurkan tadi buat tatapan kowang2 sumer.


Sebagai ganti, meh kita merembeskan air liur menonton gambar cilok nih - Bihun goreng.


Dan ini juger - cucur udang.

Terima kasih Hajah Norlia. Dia yg supply girdle kat haku, dia jugak yg supply makanan2 di atas.
Kiri-kanan, kona-baring, Hajah Norlia jugak yg untung. Dan aku dgn Zel chayok ni jugak yg buntang kekenyangan. Muahahahah...

.


.

0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker