Pages

Monday, November 10, 2008

IT'S ABOUT TIME TO...

Diet!!

(Kalau En Sepol baca entry ni, harus kena gelak)


Very soon... say bye-bye to this oily goreng pisang makcik simpang!


Dah expired ke blom nih??


Updated:
Wahhhh....sakan korang mengomen ekk. Kawan-kawan, sila paham situasi yer. Saya belom diet. Baru tgh amik mood nk berdiet. Hatta goreng pisang makcik simpang tu masih ada di atas meja ku ni ha. Menunggu untuk disantap! Tu... JDM tu stok yg saya beli awal tahun dulu. Sumpah! aku baru minum 3 sachets jer..pastu barai. Kakakaka....

Sbb tu Babah Mencah dah tak kosa nk layan kehendak saya nk membeli ubat diet itu ini begitu begini. Hehehe..

Yer kawan-kawan, saya berniat untuk menselimkan tubuh. Buat kesekian kalinya, hasrat itu saya war-war kan dlm blog Mencah ni. Sila beri tepukan gemuruh yer! :P

Fara, hey u tadak besar manalah nk compare dgn Mak Mencah yg besar godang nih!

.

0 Scribbles: