Pages

Powered By Blogger

Saturday, November 15, 2008

QUANTUM OF SOLACE

I am so very the teringin dan mengidam nk tengok pilem ini.


Sampai bila ekk tayangan dia. Yet, saya pon dah lama sgt tak masuk panggung. Bila last ekk? oh ya..haritu, April- masa Aisyah sebulan kat kampung. Masa kat Setiawan saya dh sentap dgn babah mencah sbb konon janji nk tgok midnite James Bond ni lepas mencah dah tidur. Elok jer aku tidokan anak, bapak dia pon lelap sekali. Walhal, panggung tu betul2 cross jalan depan Hotel Setiawan tempat kami berkampung tu.

Mingguni nampaknya tak dpt lah jugak nonton. Kang jap lagi dah nk berdesup pegi jamuan sumbat tekak takde pekdah. Finish maybe around 3pm. Aisyah pulak baru nk surut demamnya. And yes, semlm saya perasan badan dia kuar rashes merah2 kecik2. Campak. Tak kan lah saya buta perut sgt nk tinggal anak kecik kat mak mertua, pastu sedap2 pegi layan wayang kan?
You dont have to be 'standard' to justify this kind of attitude kan?

Penatnya lah hai saya mingguni. Balik dr jamuan takde pekdah ni, dah kelam kabut nk ngemas packing utk babah mencah yg nk ke korea plak 2,3 hari. Peginya kejap jer, tak berbaloi dgn kepenatan nk ngemas. kang dia nk pegi kita penat pulun nk menggosok, packing segala. kang dia dh balik, penat nk ngemas kain kotor satu beg plak kan? Sapa yg laki dia selalu pegi OS paham la situasi bini mcm saya ni kan?

Eh, ni bukan aku merungut pasal tension kena buat rutin harian jadi bini orang atau mak orang. Saya tak abih lagi bengang pasal DONT MESS WITH ME! ni.


.



0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker