Pages

Tuesday, November 25, 2008

SEPUPU AISYAH BERKHATAN

.
Kan cuti skolah. 2 abg sepupu Aisyah kena potong ****. Hehe.
Potong di USJ, tapi balik 'berpantang' di Rawang. So cute tgok 2 beradik ni terlantar atas tilam. Sama-sama kena. So. takde sapa yg sakat sapa. Luckily sepupu2 diorang yg lain tak balik. Kalau tak naya jugakkan. Semata-mata terbaring jer atas tilam nun. Yg adik tu, masa 1st day siap kencing dlm baldi kecik kat tilam tu jugak. Best kan ada bibik. Langsung tak bergerak dr tilam. Nak mkn, nk minum semua bibik dtg siap. Nak mandi pon bibik datang bawak air panas, lap2 kan badan. Betuahnya badan...kalah org berpantang beranak kan?

Bang, kalau i banak lagi sekali...u carik bibik utk layan i mcm ni ekk?
Pangggg!! Aduih!


Akmal, big bro going to be 8 next year. PEACE ya all !



Aizat, lil bro going to be 6 next year. Warghhhh !



Budak ni tak masuk book. Kerrr..nk sunat lagi sekali nih?


Si Mencah sibuk mengaco masa kami tgh siap2 kan tilam utk mangsa 'potong'. Pantang kita bentang tilam ker, toto ker, mmg dia yg nk serbu dulu. Pastu dia sibuk dok usha keta James Bond dorang. (Abah dorang rasuah serang sebijik keta 007 Shell)

.

0 Scribbles: