Pages

Powered By Blogger

Wednesday, December 31, 2008

BASHAAAHHH


.

-Gambar hiasan-


A quick one before saya gi mandi. Last nite, Aisyah cam biasa port kat bilik Nenek kat bawah. Bila dia dah lena baru saya angkat bawak naik atas. Bila tgok dia mcm dah lena semula kat atas nih, saya pon mengadap komputer kat bilik sebelah. Tiba2 dengar dia merengek. Saya mendesup lari masuk bilik takut2 kalau dia tergolek jatuh katil. (Babah dia tak ada, OS sampai weekend ni)

Saya masuk, dlm kesamaran nampak posisi duduk dia mcm rabbit tgh ready nk melompat. Saya tanya, Kenapa sayang?

Anak comel saya jawab : Bashaaahhhh..!

Adoiyai... dia kencing merembes-rembes sampai luncun seluar, mujur saya lapikkan dia dgn comforter kecik dia. Padehal saya salin diaper dia tu pukul 9 mlm. Masa kebocoran adalah pukul 12 tgh mlm. Saya baru berkira2 nk tuka diaper dia jap lagi. Nampaknya dia dah advance dari mama.

Saya tak tau dgn anak-anak anda, tp anak saya memanggggg kuat kencing. Hihi. Satu mlm 3 botol susu woooo... Sebab tu dlm seminggu mesti at least sekali saya basuh cadar. Sebabnya, berlaku kebocoranlah tu...

0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker