Pages

Monday, December 29, 2008

BILA MAKCIK REHAN DEMAM



.
Semua tak kena!

Kasihan anakku terpaksa berkurung dalam bilik dgn mama. Kalau biar dia kat bawah, kose lah mama dia ni nk usung badan gedempol ni nk turun naik jenguk dia. Kejap yayak, kejap nk susu, kejap itu, kejap ini. Habis tunggang langgang bilik! Anak membuas tak hingat, yg mak dia dia dah meroyan terjerit-jerit cam tarzan. Babah dia balik kang kalau bilik tak kemas, sure kena bebel.

Dah la ipar duai penuh satu umah. Yang nilah part yg palingggg saya tak gemar. Bukan salah depa nk dtg (dah sah2 ini umah mak pak depa kan?). Yang salah tak salahnya kami yang bertenggek 24 jam kat umah nilah. Sudah 2 tahun, 4 bulan dan 4 minggu kami beranak-pinak di rumah ini. Wohohooooo..tak sabarnya saya nk pindah umah sendiri. I really want my own space!

Skang baru balik dari klinik. Demam dah mula datang balik. Pagi tadi dh mkn ubat, rasa cam kuat sikit. Sepatutnya nk pi 1 Utama setelkan payment. Tak larat sgt dah la.....

Meroyan sakan mengusha brg2 umah sampai demam! Belinya idaklah byk nau pon... adehh...

Later... nk solat and ngemas bilik tongkang pecah tu kejap.
.

0 Scribbles: