Pages

Monday, December 22, 2008

MARHABAN


.
Nenek Onah adalah salah sorang geng marhaban kg melayu batu 16. Kalini dia n the geng kena nyanyi utk cucu sendiri - sepupu mencah yg berumur 3 bulan. Havoc la umah atuk acan weekend minggu lepas sebab satu batalion anak-cucu sudah balik! dan kami 3 beranak tak dpt nk outing mcm selalu. hihihi.

Kiranya entry ni tribute to nenek Onah and her marhaban geng gittew! hehehe.

Gambar-gambar ni sayer snap dr atas tangga sbb tu tah kemana-mana hala jer angle nya. itu pon nk cepat2 jerk sbb saya blom mandi :P Aterrr...dah sibuk ke dapo kan? cewahhh...mcm bagus jerk.



Tuuu yg tgh2 tudung biru tulah ibu mertua ku. Ahakss...



My SIL carrying the baby untuk tawaf geng marhaban. My biras berbaju merah is helping carrying the talam dgn bunga rampai apa segala. Pompuan2 lain sumer blom mandi dan berpakaian tak semenggah (terutama sekali mak mencah!)



Tengok gambarni baru saya perasan gate tangga tak tutup! Mujur Mencah tak berada di tempat kekadian, kalau tidakkkk....

.


0 Scribbles: