Pages

Powered By Blogger

Saturday, January 3, 2009

MY LITTLE HELPER


.
Kononlah helper!

Last week kan Im not feeling well. Demam tak demam. So, dia terkurung bersama saya di dalam bilik kecil kami. Dan saya terpaksa redho dgn 'kerajinan' dia utk mengemas.




Ma, ni nak kemas ker?



Apa yg ada atas dressing table tu, habis bertaburan kat lantai. Total effect saya (yg konon-kononnya daku beli supaya cantek jelita mcm siti nurhaliza) habis dipicit dan dicalit ke meja!




Senyum manis dulu kat mak aku dulu....



Pelan-pelan, kita panjatlah...



Itu periuk nasik karan hadiah dr my ex-superior En Bakar masa kawen dulu (tak yah aku beli periuk nasik dah nnt kan!) Situlah tempat main favourite si Mencah taww...




Cam gini gayalah bilik kami kalau dtg aura malas makcik rehan! Ini baru gambar sipi-sipi. Kat lantai depan bilik tu actually...hahaha... anda imaginekan sendiri!

.

0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker