Pages

Powered By Blogger

Tuesday, February 10, 2009

SORRY...

.
Coz there were no updates - at all. Saya hanya sibuk berbaring dan berlari ke tandas. Dan sejak 2-3 hari yang lepas, saya terpaksa letak baldi kecil di sebelah katil. Dan saya sampai merayu pada doktor - boleh tak saya request utk masuk ward?

Ya Allah, berilah saya kekuatan menghadapi saat2 getir ini. Dan semoga dugaan ini segera berakhir. Terima kasih kpd kawan-kawan yang sudi bertanya khabar, saya amat menghargainya. Dan saya sempat terbaca di blog seorang teman maya; Wyra - salam takziah dari saya untuk anda. Semoga anda tabah dan redha dengan ketentuanNya.



Saya mengundur diri dulu. Inilah kali pertama saya menyentuh laptop ini setelah berminggu tidak menyentuhnya di rumah ini. Gejolak jiwa untuk membaca sumber alternatif tentang kemelut di tanah air saya (Perak) mengundang saya ke dunia maya.

p/s : Ptg ini saya dan ibu mertua akan pergi berurut di Batu Arang. Sebagai ikhtiar untuk melegakan apa yg sedang saya alami ini. Doakan semuanya berjalan lancar ya!

Wassalam.



0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker