Pages

Powered By Blogger

Tuesday, February 17, 2009

I CAN'T SLEEP




1.27 am. Its hot n dry. This lonnggg night seems to last 4ever.

Sent via my cabuk SE mobile.



Updated :
Ada yg bertanya, how do I blog from handphone? Click here yer kawan-kawan.
Cara ini hanya terpakai untuk pengguna model Sony Ericson hok model biasa2 mcm saya. Kalau model lain saya tidak arif. Sejak dilanda kemabukan yg teruk, saya langsung tidak menyentuh laptop dirumah (kecuali jika benar2 perlu) dan henpon cabuk inilah yang menjadi peneman saya menghabiskan kredit dan bateri - melayari internet dan bermain brick games (Ada byk games lain yang lebih menarik, tetapi otak saya sungguh lembab utk pick-up games2 yang byk guna akal!). Terima kasih kepada Zel aka Mummy Khaleef yang mengajar saya 'belayar' bersama Operamini sambil berbaring! Ia sungguh membantu!


0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker