Pages

Wednesday, May 27, 2009

BUNGA BESAR

.
Bila anda masuk blog Mencah, anda tiada pilihan lain. Sama ada anda kena hadap muka mak dia yg lebau atau hadap muka si Mencah yg berhidung lebau [cehh... tak mengaku idung sendiri pon lebau cam pelepah kurma!]. Cukup-cukuplah 2,3 menjak ni mak dia ala2 giler glamer dok enterprem kat sini. Kot iya pon nk pancing 16k kannn....

Santapan pagi Khamis, kita hadap muka Mencah masa petang semalam ya!

Makcik Rehan tepek gambar banyak-banyak dan taip text sikit-sikit so that anda-anda semua tak penat nak membaca. Pagi semalam exercise mulut [ketawa], pagi ni exercise jejari [scrolling mouse].



Nak kuar! nak kuar!




Syiok wooo.....




Dia tunjuk bunga raya kat rumah org depan. Bunga yg atuk tanam tak besar sejambak cam bunga raya jiran depan umah.





Aper? tak puas hati kerr?




Mak dia malas nk lintas longkang besar dan petik bunga raya kat rumah org, so dia terpaksa berpuas hati dgn bunga kecik-kecik atuk dia punya...




Dia selit kat dua-dua belah telinga.....




Dan dia perasan sangat lawa....





Bunga tu dok kat telinga 2 minit shj. Lepas tu dia konyok2 buat bunga rampai *sigh*




Dan mukanya terus mandom bila disuruh masuk dlm rumah. Nyamuk dah mula menghurung....


............................................................................................



Tiba-tiba teringat gambar anak cina mix ni. Kalau Mencah tengok mesti dia jeles sbb bunga budak ni lagi besar dari bunga dia!

Takperla nakkkk... janji idung kamu lagi 'besar' dari dia okeh!







0 Scribbles: