Pages

Tuesday, May 12, 2009

IRON CHEF

.
Kalau saya dah duduk sendiri, apa benda yang saya paling teringin nk masak?


1. Sotong berempah goreng kicap - nk kena mintak resepi kat mak saya
-tak jumpa gambar yg sama dgn imaginasi-


2. Nasik ayam - Kena belajar camana nk BBQ kan ayam tu



3. Ikan siakap 3 rasa - kena mintak resepi kat gerai makan depan umah nenek onah



4. Sandwich tuna - ini senang jer kot!



5. Char kuey teow - seumur hidup penah masak kuey teow sekali shj! Dan hasilnya adalah SANGAT TERUK!



6. Ikan kembung bakar, cicah air asam - tolong percaya, saya sgt terer masak yg ni woo...


Jadi, jom google resepi!

Mangsa sakit perut dan terpaksa membuat puji-pujian ke atas saya adalah tak lain dan tak bukan; Pakcik Sepol! hehehe....




0 Scribbles: