Pages

Powered By Blogger

Thursday, May 7, 2009

KENA TINGGAL


.
Dah lama kami 2 beranak tak kena tinggal. Sejak Pakcik Sepol kena tuko section since mid last year, mmg dah jarang2 kena OS. Tetiba harini Pakcik Sepol kena pi outstation ke Kedah. Alahai... ngengada lebih kan aku...mcm lah jauh sgt, esok dah balik padehalnya. Kesunyian la aku di mlm Jemahat yg molia ini.... :-p



Pasangan 2 sejoli yang sama katik, sama renek.



Semlm Pakcik Sepol balik lambat, ada meeting department. Ada sedikit penstrukturan. Aku punya excited ko...dia blom abis citer aku dh menyampuk : Abang naik pangkat ker? Muahahaha...hazabnya Makcik Rehan ko kan? Kalau naik setakuk lagi, sedap sikit aku dengar. Takde la pening sgt paler aku nk mikirkan plan selepas Disember 2010 nih [hanya bebudak PID yg senasib dgn aku yg paham dilema 2010 nih kan? kan? kan?]

Taklah....sapo nk bagi naik pangkat tgh2 ekonomi hazab nehhh..... Uhh..kuciwa i taww. Abg kena tukau job scope sikit. Pasni byk OS balik la cam dulu2. Esok kiranya last visitla utk current post abg.

Pakcik Sepol kemain sooka la dpt job scope baru yg boleh OS sokmo. Tu...nk mkn claim la tu. Sesambil tu leh la ngelat nk pi mancing ekk. Akula yg tak baper sooka. Dahla tgh memboyot, dgn si Mencah yang ala2 Otroman Tiga ni lagi...dgn nk pindah dok umah sendiri lagi kan... Eh, tapi syok gak...kalau Pakcik Sepol OS, aku hangkut la adik aku mai Rawang. Temankan aku kekdahnya kan? syiok gak kan? kan? kan?

Pesanan penaja utk pakcik Sepol : Abang jangan 'outstesen kot lain' yer bangggg... saya kerat 18 nanti...jgn main2..... *sambil buat muka garang cam singa seperti di bawah*










0 Scribbles:



Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker


Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker