Pages

Thursday, May 7, 2009

MISCELLANEOUS ITEMS, TAPI...


.
Kopak gak dekat 50 hinggit [icon meraung air mata darah]

Lepas lunch tadi, MR pi kedai BB Kimwah. Korang yg dok urban area tatau kot kewujudan kedai ala2 Tesco bagi penduduk kawasan hulu banat cam kami nih.

Dlm paler otak nk beli penyidai kain mini yg boleh recline, habuan nk sangkut kain buruk ker, baju baby ker nanti. [Almaklum, org nak masuk umah 'banglo' katakan...] Menatang tu bih kurang cam gambo dibawah. Aku tengok kat Ikea harganya mcm tak berapa patut utk aku. Makanya, yg BB Kimwah punya agak patut gakla utk aku.




Sekalinya, terkantoi beli kain lap kaki [lapik pintu bilik air] dan kain lap tangan [nk buat kain buruk kekdahnya]. Kain yg aku beli tu kalerpul, tak la suci murni mcm gambo bawahni.


Congak2 semua dah jadi dekat RM45. Dah la tgh kering, maka semakin keringla aku bulan ni. Adoih... bila claim nk masuk ni?






0 Scribbles: