Pages

Friday, May 22, 2009

MAK DUGONG SEMBAB


.
Makcik Rehan lagi dan lagi. Potret MR di hari Rabu. Bawak Mencah main kat Jusco Kepong di hari bekerja [tapi i tak kerja sbb cuti kan]




Eeeiii...getiknya aku tengok gambar tangkap sendiri ala-ala bebudak myspace nih! Demi ke arah menjadi blogger tegar kan...tolongla maafkan kegedikan MR yer kawan-kawan sekalian.

Memang aku sangat sembab haritu sebab mlm sebelumnya aku sampai pukul 10 mlm setelah keluar di awal pagi. Meronda ke Nilai 3, menyinggah kat Concorde KLIA, menyinggah ke Pandan Indah dan lain2 tempat sampingan seperti stesyen minyak dan R&R. [lagi sekali aku bagi itinerary details tanpa motif] Dan bila sampai rumah mlm tu, aku tak boleh tidur sampai pukul 3 pagi sebab di siang harinya aku telah menogak coffee espresso apanamatah demi untuk menjegilkan mata mengelak mengantuk semasa memandu.

Adik i yg bungsu kan ader, dia la kena jadi babysitter sementara Makcik Rehan ala2 terbaring lesu kat kerusi sandar. Monitoring from far. Hehe.

Kami masuk kol 12 tengahari. Sampai kol 1.30 ptg Mencah main sorang-sorang. Tak ada budak lain langsung! Apa lagi...berguling2 la kami 3 orang kat pelampung tu. Asal aku menapak jer atas pelampung tu kan.. pusss...pusss... angin kuar dari pelampung tu. Maunya tak kuar angin... mak dugong sikit punya besar yang pijak kan...






0 Scribbles: