Pages

Tuesday, May 5, 2009

MATERIAL


.
Material Table Top untuk kitchen cabinet. Kopak la aku kalau ambik option no 1.

susunan dari paling mahal ke paling murah:
1. granite : from rm160/sqfr
2. solid surface : from rm70/sqfr
3. concrete (tiles 2'x2') : from RM20-RM30
4. hard board : from RM8-RM15/sqfr


Concrete lak tak leh sbb vincent tak buat. unless, org lain buatkan. Tapi takut tak ngam sebab lain2 tgn yg buat. Plus, kayu2 tu semua dah potong siap (package).

Tinggal option no 2 dan 4. Ptg ni nk bincang, boleh tak combine no 2 dan no 4. L-shape kan kekdahnya. Satu bahagian pakai solid surface, satu bahagian pakai hard board. Kalau aku kaya kan syiokkk...pejam mata jer ambik option no 1 tu.



Sambungan inbetween this 2 material akan dicover dgn aluminium mcm ni. Apa kata pakar?




0 Scribbles: